سجادی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

ارائه درخواست به جامعتین برای معرفی نمایندگانی درجهت شکل‌گیری شورای هماهنگی اصولگرایان

سخنگوی شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما از جامعتین درخواست کردیم که نمایندگانی را معرفی کنند تا با تعامل، شورای هماهنگی اصولرگرایان را شکل دهیم.

سیدکمال سجادی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با حضور حضور شخصیت‌های برجسته و بانفوذ جریان اصولگرایی در شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار داشت: به صورت رسمی برای حضور شخصیت‌های با نفوذ اصولگرا در شورای هماهنگی اصولگرایان دیدارهایی انجام نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مذاکرات در حال انجام است و جامعه روحانیت مبارز در این زمینه نظرات خوبی دارد، گفت: ما از نظرات آیت‌الله یزدی، آیت‌الله مصباح و همچنین آیت‌الله موحدی‌کرمانی مطلع هستیم، تمامی این بزرگواران معتقد به انسجام و ائتلاف میان اصولگرایان هستند.

سجادی با بیان اینکه ما به جامعتین پیشنهادی را ارائه کردیم مبنی بر اینکه نمایندگانی را به ما معرفی کنند، افزود: تلاش داریم با همکاری این افراد شورای هماهنگی اصولگرایان را به بهترین شکل، تشکیل دهیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ابراز امیدواری کرد که آیات با درخواست ما موافقت کنند و نمایندگانی را به ما معرفی کنند و افزود: ما می‌خواهیم از طریق شخصیت‌های بانفوذ اصولگرا مانند قالیباف، ولایتی و لاریجانی که دارای ظرفیت هستند  برای شکل گیری شورای هماهنگی اصولگرایان رایزنی کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دبیران کل احزاب و 18 تشکل جبهه پیروان به همراه جمعیت ایثارگران و پایداری‌ها و ... در این شورا حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار