رئیس هیئت وزنه‌برداری کردستان گفت: از سوی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، علیرضا کاردانیان ورزشکار کردستانی به مرحله نخست اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،بهنام بهاری، در دیدار با ورزشکاران رشته وزنه‌برداری استان گفت: 19 وزنه‌بردار نوجوان منتخب استان‌های سراسر کشور به منظور کسب آمادگی به مرحله نخست اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان دعوت شده‌اند.

وی افزود: سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان این19 وزنه‌بردار رادر 3 گروه به اردوی تیم ملی دعوت کرده است و نفرات دعوت شده هر گروه به مدت یک هفته در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کردستان بیان کرد: علیرضا کاردانیان، وزنه‌بردار نوجوان کردستانی هم به این اردو دعوت شده است و تا روز 20 شهریور در این مرحله از اردو حضور می‌یابد و زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات فنی می‌پردازد.

وی گفت: کاردانیان در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان 15 و 16 سال کشور که مرداد ماه به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد، توانست در دسته 62 کیلوگرم مدال برنز را کسب کند.

بهاری درپایان گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشور به مدت یک هفته در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.