یکهزار و 200 زایر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند

مدیر سازمان حج و زیارت استان مرکزی گفت: یکهزار و 200 زایر از نقاط مختلف این استان به سفر حج تمتع مشرف می شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،خلیل دل پاک روز شنبه افزود: حجاج استان مرکزی در قالب چهار کاروان مدینه قبل و پنج کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی مشرف می شوند. 

وی ادامه داد: بر اساس تقویم کاروان های حج تمتع امسال استان شش کاروان از کلانشهر اراک، یک کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین و یک کاروان نیز به صورت مشترک از محلات و دلیجان اعزام می شود. 

وی گفت: حدود 700 نفر از زایران حج تمتع امسال استان مرد و بقیه زن هستند و 50 نفر نیز به عنوان خدمه کاروان های حجاج استان را همراهی می کنند. 

پاک دل بیان کرد: حجاج استان مرکزی امسال با پنج گروه قیمتی یکصد و یک میلیون و 500 هزار ریال، 86 میلیون و 300 هزار ریال، 96 میلیون ریال، 97 میلیون و 800 هزار ریال و 95 میلیون ریال در پنج سطح خدماتی به حج تمتع اعزام می شوند. 

مدیر حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه تفاوت قیمت ها به دلیل مدینه قبل و مدینه بعد و همچنین کیفیت هتل ها است، اظهار کرد: اعزام حجاج استان مرکزی از هشتم ذی القعده همزمان با یکم شهریورماه جاری از فرودگاه اصفهان آغاز شده است. 

وی بیان کرد: سفر حجاج بیت الله الحرام استان مرکزی بین 30 تا 37 روز به طول می انجامد و تا پنجم محرم الحرام همزمان با 26 مهرماه سال جاری تمامی کاروان ها به وطن بازمی گردند. 

دل پاک با بیان اینکه حجاج استان مرکزی قبل از اعزام در 12 نشست توجیهی شرکت کرده اند، گفت: این حجاج در سه گروه 85 نفری، 135 نفری و 160 نفری به حج تمتع اعزام می شوند که یک مدیر، یک معاون و یک روحانی با تمام گروها و سه نفر به عنوان خدمه با گروه های 135 و 160 نفری اعزام می شوند.

وی در خصوص اعزام زایران به عتبات عالیات نیز گفت: روزانه یک کاروان 40 نفری از نقاط مختلف استان به زیارت عتبات اعزام می شوند. 

سال گذشته نیز یک هزار و 300 نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع اعزام شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار