هفته سوم از سومین دوره مسابقات جام حرفه ای های بدمینتون فضای باز امروز در بوستان قیطریه برگزار شد.

امید علی هاشم پور مسئول بدمینتون فضای باز کشور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بوستان قیطریه تهران، امروز میزبان سومین هفته از مسابقات جام حرفه ای های بدمینتون فضای باز بود.

وی افزود: امروز دو بازی برگزار شد که نیما صالحی و مسعود احمدیانی نفرات برتر این دیدارها بودند.

هاشمپور همچنین گفت: تا پایان هفته سوم جام حرفه ای ها، محمد دری با کسب 7 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول قرار دارد.

وی ادامه داد: تا پایان این هفته 8 بازی انجام شده و 37 دیدار دیگر باقیمانده است که طی هفته های باقیمانده برگزار خواهد شد.

هاشم پور خاطرنشان کرد: دیدارهای وسط هفته، ساعت 17 هر روز در مجموعه اختصاصی بدمینتون فضای باز صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه محل برگزاری هفته چهارم جام حرفه ای ها( 20 شهریور) متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پایان صحبت های خود ضمن قدردانی از میزبان و کادر اجرایی این هفته از مسابقات در بوستان قیطریه اظهار داشت: بطور قطع حمایت مسئولان و مردم از این رشته باعث گسترش بدمینتون فضای باز و برگزاری هر چه بهتر این مسابقات خواهد شد.

شایان ذکر است در بازی نخست امروز که 58 دقیقه بطول انجامید، نیما صالحی( پر افتخار ترین بازیکن بدمینتون فضای باز ) به مصاف امید علی هاشمپور( کاپیتان بدمینتون فضای باز) رفت که گیم اول با برتری 15 بر 13 نیما صالحی به اتمام رسید، در گیم دوم امید علی هاشمپور با نتیجه 15 بر 13 پیروز میدان بود و گیم سوم نیز نیما صالحی 15 بر 9 مقابل هاشمپور به برتری رسید و در مجموع 2 بر یک پیروز این دیدار شده و 3 امتیاز بدست آورد.

در دیدار دوم نیز که 35 دقیقه بطول انجامید، مسعود احمدیانی به مصاف محمد دری ( نایب قهرمان دوره قبل ) رفت که احمدیانی در دو دور پیاپی با نتایج 15 بر 13 و 15 بر 6 مقابل دری به برتری رسید و در مجموع 2 بر صفر پیروز میدان شد و 3 امتیاز بازی را بدست آورد.

گفتنی است؛ داوری این دوره از مسابقات بر عهده شاهین راد و کمک داوران مصطفی موسمی و عالمی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار