معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس در جمع نمازگزاران مسجد جامع محله "سعدی" شیراز گفت: هدف پلیس برقرای امنیت و پیشگیری اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ بهادر اسماعیلی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس به همراه تعدادی از معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی استان با حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع محله "سعدی" شیراز به بررسی مشكلات انتظامی و امنیتی آنها پرداختند.

در این دیدار سرهنگ اسماعیلی تصریح كرد: پیشگیری اجتماعی بهترین راه كاهش همه جانبه سرقتها است و شهروندان با عمل به نكات ایمنی و همكاری با پلیس می توانند سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناكام بگذارند .

وی ادامه داد: خدا را شاكریم كه كشور ما نسبت به كشور های همسایه در یك امنیت بسیار بالایی قرار دارد و این مرهون مجاهدت ها و زحمات همه شهروندان و دستگاه های امنیتی و انتظامی است .

این مقام انتظامی همچنین در خصوص طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان نیز گفت: برخورد با اینگونه موارد در دستور كار پلیس استان و به ویژه شهر شیراز قرار دارد و شهروندان می توانند در این خصوص از طریق تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: تلفن 197 نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، شكایت و یا تقدیر و تشكر شهروندان از عملكرد مأموران انتظامی استان است.

سرهنگ اسماعیلی تأكید كرد: با توجه به اینكه ماموریتهای ناجا بسیار زیاد است، خانواده ها نسبت به آگاهسازی فرزندان خود اقدام کنند.

وی افزود: شهروندان فقط در مواقع ضروری با تلفن 110 تماس بگیرند و با تماس های غیر ضروری باعث اخلال در ماموریتهای مهم نشوند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: هدف ، پلیس ، پیشگیری ، اجتماعی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.