سرخوش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

آغاز پروازهای مدینه بعد حجاج ایرانی از امروز

مدیر کل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: پروازهای مدینه بعد زائران ایرانی حج تمتع از امروز با انجام 4 پرواز از ایستگاه پروازی تهران به مقصد جده شروع شده است.

آغاز پروازهای مدینه بعد حجاج ایرانی از امروزحسن سرخوش مدیر کل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آغاز پروازهای مدینه بعد اظهار کرد: پروازهای مدینه بعد تمتع سال جاری با اعزام 1200 زائر از ایستگاه پروازی تهران شروع شده است و طی آن زائران با 4 پرواز به مقصد جده اعزام شده‌اند.

وی در ادامه افزود: همچنین پروازهای استان‌های کرمان و خوزستان از فردا آغاز می‌شود ضمن اینکه عملیات اعزام زائران استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، زاهدان و مدینه قبل استان اصفهان به پایان رسیده است.

سرخوش با بیان اینکه تا پایان امشب آمار پروازهای زائران ایرانی به عدد 89  می‌رسد گفت: تا پایان امشب 24هزار و 500 زائر در مدینه حضور خواهند یافت که این آمار بیشترین تعداد زائران در مدینه در طول عملیات تمتع را نشان می‌دهد.

مدیر کل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان با بیان اینکه امشب 11 هزار زائر از مدینه به مکه اعزام می شوند ،بیان کرد: نخستین مراسم دعای کمیل با حضور زائران ایرانی امشب در مدینه منوره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار