کارهای پژوهشی باید در مسیرخود حرکت کند تا با تلاش محققین به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در افتتاحیه شانزدهمین جشنواvه تحقیقاتی رویان باید دانشگاههای و موسسات تحقیقاتی به صورت ماموریت محور کار کنند گفت : برای افزایش بهره وری در کارهای تحقیقاتی و پژوهشی باید از موازی کاری پرهیز کنیم .

وی با اشاره به اینکه همه امکانات را نباید در اختیار یک مجموعه یا دانشگاه قرار دهیم اظهار کرد : همه دستگاه ها موظف هستند از امکانات کشور برای توسعه فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی استفاده بهینه کنند .

رئیس جهاد دانشگاهی کار در حوزه پزشکی را زمان بر خواند و ادامه داد : فعالیت پژوهشی در حوزه های مختلف بخصوص پزشکی زمان بر است که مسوولین باید برای کسب نتایج تحقیقات پزشکی صبور باشند تا شاهد تبدیل کار تحقیقاتی به کارهای بالینی شود.

وی با تاکید به اینکه تغییر مسوولین نباید به تغییر برنامه های تحقیقاتی بیانجامد یادآور شد : کارهای پژوهشی باید در مسیر خود حرکت کند تا با تلاش محققین به نتیجه مطلوب برسد.

دکتر طیبی به پیشرفت های کشور در حوزه های نانو و سلول های بنیادی اشاره کرد و گفت: آنچه شاهد پیشرفت در این حوزه ها هستیم نتیجه تحقیقات کاربردی و بنیادی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد :محققین مجموعه رویان به همراه سایر پژوهشگران موسسات و مراکز پژوهشی کارهای بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده اند که حاصل تلاش آنها پیشرفت کشور در این حوزه ها است .


انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار