معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص کسر امتیاز از استقلال در صفحه اجتماعی خود سخن گفت.

به گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نظری جویباری در صفحه اجتماعی خود گفت: من تاکنون مصاحبه‌ای در این رابطه نداشتم، ولی در حال حاضر احساس خطر می‌کنم، ضمنا پرونده بسیار جدی و خطرناک در کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه استقلال قرار دارد و ممکن است به زودی جرایم شدیدی(کسرامتیاز) از سوی فیفا صادر گردد.

وی ادامه داد: توزی، کاروالینهو،لیام ردی، گوران لاوره، و ساموئل این افراد بازیکنان سال‌های گذشته استقلال بودند و طلب خود را دریافت نکرده‌اند و در کمیته انضباطی فیفا طرح دعوی کردند و فیفا حق را با بازیکنان فوق داده و محکومیت باشگاه استقلال قطعی است.

جویباری توضیح داد: در طول یک سال گذشته مانوسی‌فر معاون بین‌الملل اتحادیه فوتبال که به باشگاه استقلال به صورت افتخاری مشاوره حقوقی و بین‌المللی می‌دهد و تلاش بسیاری جهت جلوگیری کسر امتیاز باشگاه استقلال انجام داده است که واقعا جای تشکر دارد اگر اقدامات لازم جهت طلب این بازیکنان از سوی هیأت مدیره باشگاه صورت نگیرد، ممکن است به زودی جرایم سنگینی علیه باشگاه استقلال از سوی فیفا صادر گردد.

وی افزود: در ضمن محسن ابراهیمی در بعضی از موارد حقوقی و بین‌المللی فیفا نهایت همکاری را با ما داشته و جا دارد از وی هم قدردانی کنم.

امیدوارم این خطر بزرگ با تدبیر ویژه مدیرعامل و هیأت مدیره و وزارت ورزش و جوانان ،حامی مالی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که منبع درآمدزایی برای باشگاه‌های لیگ برتر است هرچه زودتر حل‌وفصل شود تا هواداران عزیز استقلال را خوشحال کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار