این روزها مسئولان باشگاه استقلال، سخت گرفتار پرداخت مطالبات بازیکنان و تامین محل اسکان آنها هستند.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آبی پوشان پایتخت بعد از یک روز استراحت از سوی کادر فنی از امروز تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شروع خواهند کرد. 

بازیکنان تیم فوتبال استقلال صبح امروز ساعت 10 تمرین خود را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کردند. 

ادامه غیبت‌های ریوالدو 

محمد نوازی، سیروس دین‌محمدی و مجید صالح همچنان از غایبان کادر فنی در تمرینات تیم هستند و از طرفی دیگر ریوالدو باربوسا نیز همچون روزهای گذشته در تمرین شرکت نکرد تا شایعه جدایی وی بیش از پیش قوت بگیرد. 

بی‌خانمانان، اثر استقلال 

در حال حاضر نظاره گر هستیم که دو بازیکن خارجی آبی پوشان به شدت از محل اسکان خود ناراضی هستند. ریوالدو باربوسا و پروپچیچ بازیکنان تیم استقلال که این روزها به دلیل نداشتن مسکن اعتراضات خود را به گوش مسئولان آبی پوش رسانده‌اند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم حامی مالی باشگاه چه تصمیمی را برای وضعیت مسکن این دو بازیکن لحاظ خواهد کرد. 

داستان حل نشدنی پروپچیچ 

طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که بازیکن کروات آبی پوشان وضعیت اش همچنان برای عده‌ای حل و فصل نشده است و پروپچیچ آبی پوشان نمی‌توانند تیم خود را در رقابت های همراهی کند البته به گفته مسئولان استقلال این بازیکن به هیچ عنوان مشکلی ندارد و تمامی مدارک لازم در خصوص وضعیت این بازیکن موجود است. اما این احتمال وجود دارد که استقلال از این پس مقابل هر تیمی بازی می‌کرد.

 درصورتی که پروپچیچ به میدان رفته باشد، تیم حریف بلافاصله نامه بزند و خواستار رسیدگی به تخلف باشگاه استقلال و اعلام نتیجه 3 بر صفر شود، بنابراین باید شرایط این بازیکن به صورت روشن ارائه شود تا ابهامی برای تیم های حریف وجود نداشته باشد. 

همانطور که می‌دانیم تیم فوتبال استقلال این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، از همین رو شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت قصد دارد همچون سال گذشته برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بودجه‌ای را تعیین کند بنابراین این احتمال وجود دارد که به زودی مشکلات مالی آبی پوشان پایتخت حل شود و این تیم با پرداختی بخشی از مطالبات بازیکنان با آرامش بیشتری مسابقات لیگ را ادامه دهد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار