عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مراقب لبخند‌های شیطانی آمریکایی‌ها باشیم تا مبادا از راه دوستی به اهداف خود در داخل کشور ما برسند.

"ابراهیم آقا‌محمدی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر "باراک اوباما" مبنی بر اینکه بهترین حالت این است که ایران زیر ساخت هسته‌ای نداشته باشد، گفت: رئیس جمهور آمریکا بارها در اظهار‌اتش اعتراف کرده که توانایی برخورد قهر آمیز با ایران را نداشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها می‌توانستند با شیوه جنگ طلبانه مانع پیشرفت‌های ایران در زمینه هسته‌‎‌ای شوند، لحظه ای درنگ نمی‌کردند.

وی افزود: توانمندی‌های کشور ما به حدی است که هیچ کشوری به راحتی توانایی عبور از این سد عظیم را ندارد.

آقا محمدی تصریح کرد: پشت این سد قوی، روحیه و آمادگی عظیم ملتی سلحشور و امکانات دفاعی و نظامی قدرتمندی قرار دارد به همین دلیل آمریکا و دیگر دشمنان چاره‌ای جز تن دادن به مصالحه و مذاکره نداشتند.

نماینده خرم آباد خاطر نشان کرد: ما باید هوشیارانه از منافع کشورمان پاسداری کنیم و حال که آمریکا از راه آشتی و توافق وارد شده است، مراقب لبخندهای شیطانی این کشور عهد شکن باشیم تا از این طریق به اهداف شیطانی‌شان نرسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
شما هم مواظب دل ودزديها باشيد. حواستان باشد با رانت بالاتر نرويد اين مردم به جز خيانت از مسولان مسلمان نمانديده اند .دل ْزرده اند وخشمگين تاكي وكجا خشمشان فوران كند..مواظب باشيد .كه بار كج به منزل نميرسد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر از شهرکرد
۰۸:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
آفرین
آخرین اخبار