وزیر کشور لبنان اعلام کرد: با کسانی که با معترضان و متحصنان در وزارت محیط زیست برخورد خشن داشته اند، برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین گزارش داد: تظاهرکنندگان در ساختمان وزارت محیط زیست لبنان اعلام کردند نیروهای امنیتی بدون مذاکره و یا هشدار قبلی ناگهان رسانه ها را از ساختمان بیرون راندند، تلفن های همراه افراد را مصادره کرده و پس از قطع برق ساختمان با توسل به زور متحصنان را از ساختمان وزارت اخراج کردند که این امر به زخمی شدن چندین نفر از متحصنان منجر شد.
این در حالی است که نیروهای امنیتی وعده داده بودند که با معترضان برخورد بدی نخواهند داشت.
وزیر کشور لبنان اعلام کرد: با کسانی که با معترضان و متحصنان در وزارت محیط زیست برخورد خشن داشته اند، برخورد خواهد شد.
شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: محمد مشنوق، وزیر محیط زیست لبنان از صبح تا کنون نتوانسته است از ساختمان این وزارتخانه خارج شود و تحصن کنندگان همچنان در داخل ساختمان هستند.
براساس این گزارش، نیروهای امنیتی نیز در حال تقویت استحکامات هستند.
منابع لبنانی اعلام کردند: نیروهای امنیتی این کشور پخش مستقیم شبکه های تلویزیونی را از داخل ساختمان وزارت محیط زیست در مرکز بیروت قطع و خبرنگاران را خارج کردند.
شبکه العالم از بروز درگیری میان نیروهای امنیتی لبنان و معترضان در ورودی وزارت محیط زیست خبر داد.
شبکه المنار همچنین از زخمی شدن برخی از تظاهرکنندگان از جمله یکی از اعضای جنبش "بوی گندتان درآمده" در درگیری با نیروهای امنیتی در برابر ساختمان العازاریه وزارت محیط زیست خبر داد.
نیروهای پلیس لبنان روز سه ‌شنبه ده‌ ها تظاهرکننده‌ متحصن در ساختمان وزارت محیط زیست در بیروت را به زور اخراج کردند.
این در حالی است که سازمان ‌دهندگان این جنبش اعتراضی نیروهای پلیس را به برخورد خشونت‌آمیز و ضرب‌ و شتم تظاهرکنندگان متهم می‌کنند.
یکی از مسئولان سرویس‌های امنیتی لبنان گفت: نیروهای پلیس در حال بیرون راندن اشغال‌کنندگان وزارتخانه هستند.
یکی از منابع وابسته به وزارت کشور لبنان نیز گفت تنها چهارده نفر از تحصن‌کنندگان در وزارت محیط زیست هنوز در این محل حضور دارند.
یک منبع وابسته به هلال احمر لبنان نیز از زخمی شدن شانزده تظاهرکننده در جریان تخلیه ساختمان وزارت محیط زیست این کشور خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار