105 میلیارد ریال اعتبار برای 16 پروژه عمرانی در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس هزینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، 16 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس،فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان جلفا، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین جمعی از سرمایه گذاران در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس بهره برداری و کلنگ زنی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از این پروژها گقت: در راستای ایجاد امکانات رفاهی، خدماتی و تکمیل زیرساختها، 8 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 10.3 میلیارد ریال افتتاح و 8 پروژه دیگر با اعتبار 94.8 میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها در نوردوز شروع شد.

عرب باغی اظهار کرد: بازارچه شماره 2، انبار کالاهی همراه مسافر، جابجایی خطوط 20 کیلوولت و برق رسانی و محوطه سازی گیت های اصلی، پارکینگ و محوطه سازی بازارچه از مهمترین پروژه های افتتاحی مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس است.

وی همچنین در خصوص پروژه های کلنگ زنی گفت: فاز اول تعریض جاده های دسترسی بطول 4 کیلومتر، احداث ساختمانهای اداری و آتش نشانی، احداث انبار و سرویس های بهداشتی و پارکینگ و پارک ساحلی در راستای توسعه زیرساختها و افزایش امکانات خدماتی رفاهی از مهمترین این پروژه ها می باشد.

همچنین در پایان این مراسم زائرسرای 24 واحدی با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان و سازمان منطقه آزاد ارس در محل امامزاده شعیب دوزال کلنگ زنی شد.

همزمان با هفته دولت 44 پروژه در حوزه های سرمایه گذاری، عمران و زیربنایی و با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد ریال در منطقه آزاد ارس افتتاح و کلنگ زنی شد.

پروژه های افتتاحی منطقه آزاد ارس در هفته دولت شامل 27 پروژه در حوزه عمران با 153 میلیارد ریال و 2 واحد کارخانه با 209 میلیارد ریال بوده و همچنین 8 پروژه کلنگ زنی با 95 میلیارد ریال در حوزه عمران و 7 پروژه در حوزه زیربنایی با 126 میلیارد ریال و همچنین پروژه های عمرانی دیگر شامل 47 میلیارد ریال است.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.