جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از دستگيري كلاهبردار 68 ميلياردي در استان زنجان خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با بیان این مطلب گفت: متهم كه اقدام به فروش زمين غير كرده بود قبل از برداشت مبلغ كلاهبرداري توسط ماموران آگاهي شناسايي و دستگير شد.

جعفری افزود: ماموران پليس آگاهي زنجان از سند سازي و فروش يك قطعه زمين در خيابان" انصاريه" توسط يك كلاهبردار مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: متهم با ترفندي يك سري كپي از اسناد زمين تهيه و با جعل و كلاهبرداري اقدام به اخذ سند المثني براي زمين مي كند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهم با پرداخت مبلغي به يك متكدي كه شباهت زيادي به صاحب زمين داشت او را به عنوان صاحب زمين جا زده و اقدام به فروش زمين مي كند.

وی تصریح کرد: متهم براي اينكه شناسايي نشود وجه حاصل از فروش زمين را به حساب فردي ديگر منتقل كه خوشبختانه قبل از برداشت از حساب، توسط ماموران آگاهي زنجان شناسايي و دستگير شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : در اين ارتباط " م – ع " متهم اصلي پرونده به همراه همدست وي به نام " م – غ " به پليس آگاهي منتقل و پس از اعتراف به كلاهبرداري و فروش زمين غير جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.