فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: با افتتاح پروژه های آموزشی و پرورشی و عمرانی، هفته دولت هفته احیاء شمیرانات به عنوان پیشانی پایتخت بود .

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، عزت الله خان محمدی در مورد طرح های انجام شده در شمیرانات گفت: در هفته دولت تعدادی از طرح های حوزه آموزشی و پرورشی را نیز به بهره برداری رساندیم .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب افزود: گاز رسانی به روستاهای لواسان و رودبار قصران از جمله پروژه های عمرانی بود که در دوران دولت تدبیر و امید با بیش از نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

خان محمدی در تشریح ادامه طرح هایی که به بهره برداری رسیدند تصریح کرد: محورهای مواصلاتی حوزه شمیرانات به ویژه در منطقه تلو فراموش نشدند و در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید .

فرماندار شهرستان شمیرانات اظهار داشت: تعدادی از پروژه های شهری نیز در این راستا انجام شد و از مهمترین دستاورد هایی که بدست آورده ایم ، برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز و آزادسازی اراضی ملی بود .


گازرسانی به روستاهای لواسان ادامه محرومیت زدایی از سیمای شمیرانات

فرماندار شمیرانات گفت: گازرسانی به روستاهای لواسان ادامه محرومیت زدایی از سیمای شمیرانات به حساب می آید و اعتبارات میلیاردی در این راستا هزینه شد .

عزت الله خان محمدی در مورد وضعیت شمیرانات گفت : طرح هادی روستایی در مسیر اجرا در شمیرانات به منظور رفع خلاء ها در حوزه های زیر بنایی و در نهایت ساماندهی روستاها قرار دارد .

فرماندار شمیرانات در ادامه این مطلب افزود: 41 طرح در هفته دولت به دست وزرای دولت یازدهم به بهره برداری رسید که برای دولت 60 میلیارد تومان، هزینه در برداشت .

خان محمدی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید، نگاه اعتدال به ساماندهی و رفع مشکلات در استانها و شهرستانهای کشور دارد، تصریح کرد :برای رفع کمبود ها و خلاء ها متناسب با مساحت و جمعیت و میزان کمبود ها به شهرستانها امکانات می دهد .

فرماندار شمیرانات در خاتمه اظهار داشت: تصفیه خانه ای که در لواسان احداث شده است ، 15 میلیارد ریال هزینه داشت تا در این راستا آب و فاضلاب در این بخش ساماندهی گردد .

انتهای پیام/س   



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.