پاتریک مورفی: برنامه نخست آمریکا باید توقف برنامه اتمی ایران باشد

عضو کنگره آمریکا از توافق اتمی با ایران حمایت و اعلام کرد ایران مسلح به تسلیحات هسته ای تهدیدی برای آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، «پاتریک مورفی» با انتشار بیانیه ای در خصوص حمایت از توافق هسته ای با ایران، اعلام کرد: با وجود این توافق، ایران همچنان به عنوان دشمن کینه توز آمریکا و اسرائیل باقی می ماند.

وی همچنین در اظهاراتی بی اساس ضمن شرورانه توصیف کردن فعالیت های ایران، بر لزوم ادامه تعامل دیپلماتیک واشینگتن با متحدانش جهت حفظ اعمال فشارعلیه ایران تاکید کرد.
وی گفت: ما باید تحریمها را علیه رهبران ایران و شبه نظامیانی که به دنبال ضربه زدن به اسرائیل و متحدانمان هستند ،تشدید کنیم. به هر حال یک ایران مسلح به تسلیحات اتمی می تواند به منزله یک نیرو تغییر دهنده بازی، تهدید کننده آمریکا و خطری برای موجودیت اسرائیل باشد و خاورمیانه(غرب آسیا) را بی ثبات کند.

مورفی گفت: توقف برنامه اتمی ایران باید اولویت نخست ما باشد. یک ایران عاری از تسلیحات اتمی، یک اسرائیل امن و صلح به نفع همه ماست.من از این توافق حمایت می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار