استاندار تهران گفت: در دوران پسا تحریم کار مدیران جدی تر و سنگین تر است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی استاندار تهران در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور فرمانداران و مسئولان استانی که عصر امروز در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به حساسیت دوران پسا تحریم اظهار کرد:‌ تا دو ماه آینده برجام اجرایی می‌شود و مسئولان مدیران بیشتر خواهد شد.

وی خطاب به فرمانداران و مسئولان افزود: در انجام مسئولیت‌های خود باید عهد ببندیم و اگر بپذیریم که مسئول هستیم و باید در چهارچوب وظیفه سازمانی عمل کنیم و خروجی اقدامات اهمیت زیادی دارد.

هاشمی در ادامه گفت: انشاالله تا دو ماه آینده برجام اجرایی می‌شود و پس از آن بهانه‌ای برای عدم انجام مسئولیت‌ها قابل قبول نیست و مدیری که نمی‌تواند همراه باشد، باید خودش کنار برود.

استاندار تهران در ادامه عنوان کرد: در دوران پسا تحریم کار مسئولان جدی تر و سنگین تر است و در استان تهران مسئولان باید پنجره واحد سرمایه گذاری را اجرایی کنند و از همه دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم تسهیل کننده امور باشند و هرجا با مشکل مواجه شدند، مشورت کنند.

وی گفت: در دوران پسا تحریم با رقابت سنگین مواجه هستیم و باید پیشتاز این حرکت در کل استان‌های کشور باشیم.

هاشمی با بیان اینکه هر یک اداره مدیریت با حداقل بودجه و امکانات است، اظهار کرد: مدیرانی هستند که با فکر و دانش و بدون نیاز به پول و تنها با تکیه بر تدبیر، مدیریت می‌کنند.

شهردار تهران در پایان به نزدیک شدن ایام گشایش مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مدارس باید برنامه ریزی منظمی داشته باشند تا سال تحصیلی شاداب برای دانش آموزان و دانش جویان آغاز شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار