فرمانده انتظامي شهربابك گفت: تعامل شوراهاي معتمد پليس با نيروي انتظامي باعث ايجاد جو رواني بر روي بزهكاران و افزايش احساس امنيت و آرامش شهروندان مي شود.

فعاليت شورای معتمد پليس افزايش احساس امنيت در جامعه را به دنبال داردبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي زماني در جمع اعضاي شوراي معتمد پليس شهرستان شهربابك استان كرمان گفت:اگر مشاركت مستقيم مردم در حل مسائل و معضلات نباشد، عملا نمي توانيم جرائم و ناهنجاريها را كاهش دهيم.

وی تصريح كرد: بررسي مشكلات و انتقال توصيه هاي پليسي به مردم توسط شورا به شهروندان تاثير بسيار بالايي در كاهش وقوع جرم و افزايش احساس امنيت در جامعه خواهد شد.

زمانی با اشاره به اينكه اين نشست ها هر15 روز يكبار برگزار مي شود، افزود: شايسته است هرگونه موارد مشكوك و ناهنجاريهاي سطح حوزه خود را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهيد تا در راستاي پيشگيري از وقوع جرم اقدامات لازم صورت گيرد.

فرمانده انتظامی شهربابک گفت: ما در شهرستان شش مركز و در شهر خورسند يك مركز را تحت عنوان مراكز شوراي معتمد پليس ساماندهي كرده ايم و سعي شده افرادي را عضوگيري نماييم كه انگيزه و دلسوزي بيشتري نسبت به مسائل محله خود داشته باشند.

وي در پایان گفت: علما و ائمه جماعات به لحاظ مقبوليت اجتماعي، بيشترين تاثيرگذاري را در آگاهسازي جامعه داشته و در صورت سازماندهي و بكارگيري ظرفيت هاي اين قشر، شوراي معتمد پليس مي تواند زمينه هاي ظهور و بروز جرائم و آسيب ها را به حداقل برساند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: معتمد ، پلیس ، بزهکاری ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.