کرمان؛

تقاطع های نه گانه کرمان مشابه پروژه صدر تهران است

مشاور قرارگاه سازندگی خاتم ، شکل پروژه تقاطع های نه گانه شهر کرمان را شبیه پروژه صدر عنوان و تاکید کرد: سناریوهای ترافیکی و سازه ای با توجه به اهمیت ورودی شهر، بررسی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،مهندس کیانی نژاد با بیان این که عمران و توسعه شهری سختی و مشکلات خاص خود را دارد افزود: همه مسائل و موانع این پروژه توسط کارشناسان دیده و مطالعه شده است.

کیانی نژاد با اشاره به زمان آغاز توافق و همکاری با شهرداری کرمان گفت: عملیات اجرایی تقاطع های نه گانه از اردیبهشت سال جاری و بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیکی شهر کرمان آغاز شد.

وی با بیان این که مرکزیت میدان آزادی کار را سخت کرده افزود: بررسی تاسیسات زیرزمینی میدان آغاز شده و زیرگذر میدان آزادی بر اساس روال عادی کار، تا 23 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مشاور قرارگاه سازندگی خاتم از نهایی شدن طرح تقاطع شهید بادپا خبر داد و خاطرنشان کرد: دو رمپ از بلوار شاهد به سمت باغین و بلوار شهید صدوقی به سمت بلوار شاهد شمع کوبی و بتن ریزی شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تقاطع ، کرمان ، پروژه ، صدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۹:۱۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
تموم پروژه های کرمان به جز دوتاش کلا خوابیده، پروژه میدان آزادی هم قرار بود بیست ماهه تموم بشه الان چهار سال گذشته هنوز امروز و فردا می کنن، تو تهران و اصفهان این پروژه ها سه ماهه افتتاح میشن اما اینجا از صبوری مردم سو استفاده می کنن