شور و نشاط در غرفه اصفهان حاکی از همدلی و همراهی مدیریت ورزش استان اصفهان با هیات های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در بازدید از غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه در تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: در این جشنواره آن چیزی که بیشتر معلوم و ملموس است، غرفه هایی که به خوبی توانسته اند فرهنگ اصیل خود را معرفی کنند از بازدید کننده بیشتری برخور دارند.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این جشنواره، آشنایی مردم با فرهنگ اقوام مختلف است که معرفی این فرهنگ ها در قالب ورزش های سنتی، بازی های محلی، لباس های سنتی، موسیقی محلی و... می باشد که سعی بر این داریم در سال های آینده با برنامه ریزی مدون و اطلاع رسانی گسترده از نظر کمیت و کیفیت رکورد در بین جشنواره ها و نمایشگاه ها بزنیم.

غلامرضا جعفری از استقبال پرشور بازدیدکنندگان از غرفه اصفهان ابراز خوشحالی نمود و اظهار داشت: شور و نشاط در غرفه اصفهان حاکی از همدلی و همراهی مدیریت ورزش استان اصفهان با هیات های ورزشی استان به خصوص با هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی است.

وی در پایان افزود: از همه کسانی که در برپایی این جشنواره به خصوص مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، روسای فدراسیون ها و ... ما را یاری نمودند نشکر و قدردانی می کنم.  

انتهای پیام/پ

برچسب ها: جشنواره ، بزرگ ، خانوادگی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.