تمامی رشته‌های دانشگاه آزاد دارای مجوز هستند

علوی فاضل گفت: هر تغییری که در کد رشته‌ها ایجاد شود داوطلبان هیچ آسیبی نمی‌بینند و تمامی تمهیدات به گونه‌ای است که مشکلی برای داوطلبان ایجاد نخواهد شد.

دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس قوانینی که وجود دارد انجام می‌شود، بنابراین رشته محل‌های دانشگاه که در آنها پذیرش دانشجو صورت می‌گیرد، دارای مجوز هستند و دانشجویان هیچ نگرانی از بابت مسائلی که بعضا مطرح می‌شود نداشته باشند زیرا ما با وزارت علوم تفاهم‌نامه‌های خوبی را منعقد کرده‌ایم. 

وی ادامه داد: کمیته 5 نفره‌ای با حضور وزارت علوم و دانشگاه آزاد که توسط معاون آموزشی وزیر علوم، به اجرا درآمده، صورت گرفت و طی آن جلسه تمام رشته‌ محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی به تفکیک مقطع مورد ارزیابی قرار گرفت و تمامی مجوز‌ها صادر شده و نگرانی از بابت کد رشته‌هایی که پذیرش دانشجو در آن صورت گرفته، وجود ندارد و داوطلبان مطمئن باشند که دانشگاه آزاد در این زمینه با وزارت علوم هماهنگی کامل را دارد. 

وی خاطر نشان کرد: هر تغییری که در کد رشته‌ها ایجاد شود داوطلبان هیچ آسیبی نمی‌بینند و تمامی تمهیدات به گونه‌ای است که مشکلی برای داوطلبان ایجاد نخواهد شد.

وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد با وزارت علوم و وزارت بهداشت همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد این فرآیند پیگیری به دلیل گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و حجم بالای پرونده و اطلاعاتی که باید کارشناسی شود، زمان زیادی به خود اختصاص می‌دهد، همچنین ظرفیتی که برای توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور وجود دارد، ظرفیت قابل قبولی است و قرار گرفتن دانشگاه در مسیر استاندارد سازی فعالیت‌های آموزشی پیغام خوبی است که اثرات آن را می‌توان مشاهده کرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار