مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر نمی توانند باشگاه را اداره کنند بروند سراغ کار دیگر تا بازیکن اینقدر خود را کوچک نکند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانکریم باقری در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت:تیم در شرایط خوبی قرارگرفته است  اما مشکلات مالی همچنان ادامه داردو نمی شود انکار کرد که مشکلی از این لحاظ نداریم.

وی افزود:با اینحال من هم معتقدم که زشت است یک بازیکن برای پول قهر کند و به تمرین نیاید و یا کم کاری کند و به بهانه پول در پیشبرد اهداف تیم کوتاهی کند.

وی ادامه داد: درست است که پول نیست اما این هم بد است که بازیکن برای پول خود را کوچک کند.باشگاه نیز باید تا حدی بازیکن را از نظر مالی تامین کند که دل مشغولی نداشته باشد.

وی در مورد اینکه علی فاطمی چرا در محل تمرین می‌خوابید گفت: ما برای او خانه گرفتیم تا با مادرش در آن‌جا زندگی کند . درست نیست باشگاه نداند بازیکن تحت قراردادش چه می‌کند . زشت است که بازیکن در محل تمرین بخوابد.

باقری در مورد اینکه به نظر می‌رسد علی اکبر طاهری توان اداره باشگاه پرسپولیس را ندارد، گفت: اگر واقعا نمی‌تواند باشگاه را اداره کند بروند و صندلی را به کسی بدهند که توانایی این کار را دارد.

وی افزود: اینکه بخواهند از مردم پول بگیرند و باشگاه را اداره کنند اصلا قشنگ نیست.اسپانسر بگیرند ،حساب و کتاب کنندتا از بقیه عقب نمانند.  اگر در این شرایط تیم نتیجه نگیرد مردم جواب می‌خواهند. هوادار نتیجه خوب می خواهد.باید باشگاه بتواند خواسته ها را پاسخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۲۲:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
یاشاسین کریم جان باید کسایی بیان مدیریت تیم رو بگیرند که کار بلد باشند نه اینکه برای کاری بیایند که بیکار نباشند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
با سلام از وقتی که این آقای طاهری اومد تو تیم مشکلات شروع شد از نوع اومدنش تا انتخاب آقای قنبرپور و رد کردن بعضی بازیکنان خوب ودست بردن در لیست آقای برانکو و رد کردن دونه دونه اسپانسری هایی که برای اسپانسرینگ باشگاه اومدند ورفتند تا الان که از مردم وهواداران درخواست پول کرده.
من به شخصه حاضرم صدتا از این 5 هزار تومنی ها روبدم اما امثال آقای طاهری در تیم نباشند و همینطور چیدمان اصلی تشکیلات تیم فنی تر و باسابقه تر باشند.
آخرین اخبار