مسئول دفتر علامه فضل‌الله گفت: تروریسم به اشکال مختلفی نمایان شده اما چهره بارزتر این تروریسم رژیم صهیونیستی است.

شیخ علی حلاوی: چهره بارز تروریسم رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  شیخ علی حلاوی، مسئول دفتر علامه فضل الله در دومین کنگره بین المللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور گفت:  ایران کبا توطئه های گسترده ای از ابتدا مواجه بود و این کنگره نشان میدهد که کشورمان خود از قربانیان تروریسم است.

وی ادامه داد: تصاویر هفده هزار شهید دلیل اشکار بر این امر است و البته تروریسم به اشکال مختلفی نمایان شده اما چهره بارزتر این تروریسم رژیم صهیونیستی است که بر اساس ترور پی ریزی شده و انها از همین سلاح استفاه می‌کنند.
 
شیخ حلاوی تصریح کرد: علت دشمنی رژیم صهیونیستی و کینه آنها این است که ایران پایگاهی برای مظلومین به شمار میرود و چه ظلمی بزرگتر از این است که ملتی از سرزمینش رانده شود.
 
وی افزود: آنها تمام مقدسات را مورد تعرض قرار میدهند این رژیم احساس کرد با وجود ایران قادر نیست به صورت ازاد به اقدامات خودش ادامه دهد ، ایران اکنون از موضع قدرت برخوردار است.

شیخ حلاوی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از همه ابزارهای رسانه ای و نظامی جهت مخدوش کردن چهره ایران به عنوان خطر استفاده کرد و‌ مدعی شد ایران از تروریسم استفاده می کند.رژیم صهیونیستی در این راستا اقدام به ترور ده ها نفر از دانشمندان سیاسیون و خرابکاری در تاسیسات نمود و بر اساس مدارکی که به دست امده نشان میدهد انها از همه کسانی که از جمهوری اسلامی ایران اقداماتی را انجام میدهند حمایت می کند. وزیر جنگ این رژیم چندی پیش به ترور دانشمندان ایران اعتراف کرد.

شیخ حلاوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان فلسطین است، خاطرنشان کرد: بار دیگر از ایران تشکر می کنیم به خاطر برگزاری این اجلاس مهم و نقش ارزنده دولت و ملت ایران در حمایت از فلسطین که عواقب این حمایت خود را تحمل کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار