مهری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

علت تأخیر قبوض تلفن همراه مشترکان در شهر تهران

مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: ارسال قبوض کاغذی تلفن همراه در مناطق 11، 16، 17و 18 پستی از طریق شرکت انجام می‌شود و مابقی مناطق برعهده یک شرکت خصوصی است.

علت تأخیر قبوض تلفن همراه مشترکان در شهر تهرانحسین مهری مدیر عامل شرکت پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به علت تأخیر ارسال قبوض تلفن همراه اظهار کرد: با توجه به حذف قبوض کاغذی و انتخاب مردم در دریافت قبوض کاغذی یا الکترونیکی، بخشی از قبوض تلفن همراه توسط شرکت پست انجام می شود و مابقی قبوض که باید بصورت کاغذی به دست مشترک برسد، برعهده یک شرکت خصوصی است و مخابرات  سهامدار آن است.

وی افزود: در شهرستان تهران مناطق 11، 16، 17و 18پستی شامل مناطق جنوب شرقی، شرق و مرکز تهران تنها اقدام به ارسال قبوض کاغذی می کنند و در این مناطق پستی در ارسال قبوض تلفن همراه نهایت دقت می‌شود تا به‌طور مطلوب به دست مشترکان برسد.          
مهری در ادامه با اشاره به همکاری تلفن ثابت، ارتباطات سیار و اپراتور دوم تلفن همراه نسبت به ارسال قبوض از شبکه پستی  تصریح کرد: برخی مشترکان دسترسی به اینترنت ندارند یا اصلا تمایلی به الکترونیکی کردن ارسال قبوض تلفن خود ندارند که به همین منظور مذاکراتی انجام شده تا متقاضیانی که قبوض الکترونیکی دریافت می کنند و متقاضیانی که قبوض خود را به‌صورت کاغذیی دریافت می کنند، از طریق پست انجام شود.

وی افزود: همچنین مذاکرات اولیه با شرکت ارتباطات سیار انجام شده تا به تدریج با حذف قبوض کاغذی، از طریق ایمیل پستی، قبوض برای مشترکان تلفن همراه ارسال شود.

مهری در پایان گفت: در حال حاضر در مناطقی که ارسال قبوض از طریق شرکت پست انجام می شود نظارت و بازرسی های دقیق وجود دارد و با توجه رشد وضعیت کیفیی شرکت پست از 81/5 درصد در سال 91 به 86/5 درصد در سال 94، می‌توان گفت که کیفیت کار این شرکت افزایش یافته است.

انتهای پیام/    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
برای ما که نزدیک سه سال است که قبض ارسال تمیکنن
همه جا بخور بخوره
آخرین اخبار