قزوین؛

پایان ساخت دو پارکینگ در آزادراه قزوین - رشت

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: این دو پارکینگ با هدف ایمن سازی راه، در کیلومتر 63 باند شمالی و جنوبی آزادراه احداث شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جواد حق لطفی گفت: این پارکینگ ها در قالب عملیات مستمر راهداری و توسط ماشین آلات اداره کل احداث شده و هزینه ای نداشته است.

وی با اشاره به اجرای عملیات گسترده به منظور ایمن سازی و افزایش سطح مانور خودروهای امدادی و راهداری افزود: نصب تابلوهای مسیرنما و جهت نما از راهدارخانه کوهین تا سه راهی نیکویه، نصب مجدد گاردریل های سرقت شده در خروجی جاده نیکویه، تعویض نیوجرسی های تخریب شده، ریزش برداری 4 هزار و 500 متر مکعبی در حاشیه آزادراه و محل احداث ترانشه ها در پیچ آبلرزان و ورودی تونل شیرین سو و خاکریزی سردهانه پل ها و آبروها از جمله این عملیات است.

 مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: طرح لکه گیری20 هزار متر مربع و روکش آسفالت 3/5 کیلومتر از این مسیر با 20 میلیارد ریال اعتبار تا پایان تابستان تکمیل خواهد شد.

حق لطفی افزود: طرح روشنایی گردنه کوهین به طول 12 کیلومتر نیز با اعتبار 20 میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد که فاز اول آن به طول 5 کیلومتر و اعتبار 8 میلیارد ریال تا پایان مهر آماده بهره برداری خواهد بود.

55 کیلومتر از آزادراه قزوین - رشت در حوزه استحفاظی استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/س

 

 

برچسب ها: ساخت ، پارکینگ ، جاده ، قزوین ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.