نظری جویباری:

مظلومی از بازی با چین تایپه خبر داشت/ ما برای بازی‌های دوستانه تصمیم نمی گیریم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: با توجه به جلسه‌ای که هفته گذشته با مظلومی داشتیم برهمین اساس سرمربی تیم از بازی دوستانه مقابل تیم چین تایپه خبر داشت.

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش  باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص اینکه گفته می‌شود مسئولان استقلال بدون هماهنگی سرمربی خود تدارک یاری دوستانه در مقابل تیم چین تایپه را دیده‌اند، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و باید بگویم در جلسه‌ای که روز پنجشنبه هفته گذشته در حضور سبک دست، مظلومی و بابایی برگزار شد در خصوص این مسئله صحبت‌های لازم صورت گرفت و تنها در زمان روز بازی و  اینکه یکشنبه یا دوشنبه برگزار شود اختلاف نظر وجود داشت، بنابراین سرمربی تیم از انجام بازی دوستانه به صورت حضوری اطلاع کامل داشته و فقط به صورت کتبی چیزی نوشته نشده بود.

وی ادامه داد: البته پورحیدری به دلیل اینکه در جلسه حضور نداشت و همچنین افشارزاده از برگزاری این بازی دوستانه بی‌اطلاع بودند اما پرویز مظلومی از این قضیه خبر داشت.

نظری جویباری ادامه داد: ما از اعضای کادر فنی نیستیم و به این ترتیب نمی‌توانیم برای برگزار شدن یا نشدن بازی‌های دوستانه تصمیمی بگیریم و اینکه گفته می‌شود ما در این بازی تصمیم گیرنده بودیم صحت ندارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار