حدادی فر جراحی نخواهد شد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عمل جراحی نیازی نخواهد داشت.

حدادی فر جراحی نخواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 18 امروز در مجموعه ملت این شهر دور جدید تمرینات خود را برای تعطیلات لیگ انجام خواهد داد.

سبزپوشان اصفهانی که پس از تساوی برابر تیم فوتبال  استقلال اهواز به استراحت رفته بودند  عصر امروز در حالی تمرینات خود را زیر نظر یحیی گل محمدی سرمربی تیم آغاز می‌کند که قاسم حدادی فر پیکان با تجربه تیم هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

شریفتان‌پور پزشک تیم ذوب آهن در باره‌ی مصدومیت حدادی‌فر به خبرنگار ما گفت: کارهای فیزیوتراپی خوبی روی این بازیکن صورت گرفته است و به دلیل عوارض پس از عمل جراحی از عمل پا وی صرف نظر کردیم. در تلاشیم با استفاده از کفشیهای طبی مخصوص این فشارها را کم کنیم و بتوانیم حدادی‌فر را برای هفته ششم لیگ برتر برسانیم.

وی درباره سایر مصدومین تیم بیان کرد: سایر بازیکنان تیم به تمرینات اضافه می‌شوند و فکر می‌کنیم برای همراهی تیم مشکلی نداشته باشند.

همچنین شنیده می‌شد محسن مسلمان از نیمکت نشینی در پرسپولیس ناراحت است قرار است به تیم سابقش بازگردد که سعید آذری با رد این شایعات خاطر نشان کرد: ما مسلمان را فروخته‌ایم و پس از آن هیچ صحبتی با وی انجام نداده‌ایم. هر بازیکنی که از ذوب آهن برود تا زمانی که من هستم حق بازگشت به تیم را ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار