مدیرکل اداره هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: حداکثر سرعت باد در زابل 92 کیلومتر بر ساعت ثبت شده که نشان از وقوع بحران در این منطقه دارد.

بحران طوفان در زابلامیر مرادی مدیرکل اداره هواشناسی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت آب و هوایی استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: وزش باد با سرعت 92 کیلومتر بر ساعت در زابل وضعیت این منطقه را بحرانی کرده و میزان دید هم‌اکنون به 3500 متر رسیده است.

وی ادامه داد: این شرایط تا فردا (دوشنبه) تداوم داشته و سه‌شنبه این استان با جوی آرام روبرو خواهد شد ولی از چهارشنبه وزش باد شروع شده و همین امر باعث بروز گرد و غبار در شهرهای زاهدان، خاش، میرجاوه خواهد شد.

مدیرکل اداره هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی 3 روز آینده برای جنوب استان هم مرز با کرمان و هرمزگان بارش رگباری پیش بینی شده است.

یادآوری می‌شود دیروز به علت رسیدن میزان ذرات گرد و غبار در هیرمند به 33 برابر حد مجاز در پی اطلاعیه‌ محیط زیست، فرمانداری و مدیریت بحران، کل شهر تعطیل شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۳۰ تير ۱۳۹۵
تو شرایط بدی هستیم روز کنکور افتضاح بود نفسمون رو باد به یغما برده غیر از خود مون زابلیها کسی درک نمیکنه سازمان سنجش هم انگار نه انگار ما با بچه توی تهران چه تفاوتی داریم که توی شرایط خوب امتحان میده.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۲:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
من نمیدونم چرا مسئولین فقط به فکر خوزستان و اهواز و بقیه شهرها هستن
چرا به داد مردم این استان نمیرسن
شهر زابل الان نزدیک به 15 ساله که وضعش اینجوریه و در حالی که خوزستان چند سالی بیشتر نیست ولی بازم پارتی بازی داره میشه...
از روز قیامت باید این مسئولین بترسن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
باسلام ،زابل کجای کشوره ؛اصلا مسئولین مملکتی درروزهای طوفانی به زابل سفرکرده اند.زابل راباید بگوییم شهرفراموش شده .شهری که به بهای آبادی زاهدان ویران شد ،شهری که آبش به یغما رفت تا خالی ارسکنه بشه ودیگرتنگه احدی برای ایران نباشد.
آخرین اخبار