رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: یک واحد معدن کوهی که اقدام به برداشت خارج از محدوده تعرفه خود کرده بود با دستور قضائی تعطیل شد.

معدن کوهی متخلف تعطیل شدعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعطیلی معدن کوهی این شهرستان اظهار داشت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار بعنوان دبیر کمیته نظارت معادن این شهرستان با هماهنگی و همراهی مراجع ذیربط نظیر فرمانداری، دستگاه‌قضایی ، آب منطقه‌ای ، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، پلیس پیشگیری و منابع طبیعی بطور مستمر از واحدهای فعال در حوزه معادن بازدید می کنند.

وی ادامه داد: در پی بازدید هفتگی متوجه برداشت خارج از محدوده تعرفه یک معدن کوهی در منطقه شدیم که پس از تشکیل پرونده و معرفی این واحد به مراجع قضایی و صدور حکم مربوطه موفق به تعطیلی این واحد متخلف شدیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: در طول بازدید به معاونی که مشغول برداشت‌های موقت رودخانه ای بودند تذکرات لازم در خصوص رعایت ضوابط و مقررات قانونی برداشت داده شد که در صورت برداشت غیر قانونی مجدد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

گفتنی است بیش از هفتاد درصد معادن استان گیلان در شهرستان رودبار است و همین امر موضوع نظارت بر معادن این منطقه را پر اهمیت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار