دولتی که آموزش را به مردم واگذار می کند و خود بیشتر حمایت می کند موفق تر است.

دولت تصدی گر خوبی نيستبه گزارش خبرنگار گروه اجنماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح آزمایشگاه تحقیقات صنایع انفورماتيک شهرک صنعتی پرند با اشاره به همکاری شرکت های مختلف اظهار کرد: اصولا در ایران به ندرت شرکت های مختلف می توانند در کنار هم همکاری کنند و حتی بسیاری از آنهایی که جمع شدند به دلایل مختلف از هم جداشدند لذا اینکه امروز در 24 سال 53 شرکت با هم همکاری می کنند جای امیدواری است.

وی با بیان اینکه دولت یک تصدی گر خوبی نيست افزود:اگر تاریخ دولت هایی که در جهان در پنج دهه گذشته تصدی گری کردند را بررسی کنیم می توانیم بگوئیم هیچ کدام موفق نبودند و اگر دولتی را ببینیم که امورشان را به مردم واگذار کردند وخود دولت بیشتر حمایت کرده ،این دولت موفق بوده است.

واعظی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در مقاطعی در ایران شاهد بودیم که کالاهای بی کیفیت وارد کشور شده که نهایتا موجب خدمات بی کیفیت می شد تصریح کرد:کالاهایی که در داخل کشور ساخته می شود باید محصولات بعد از اینکه تایید شده اجازه دهیم در مناقصه های مختلف مورد توجه قرار بگیرند.

واعظی درپایان گفت:همانطور که قبل هم در خصوص اين مجموعه آزمایشگاهی و اهدافشان شنیده بودم باید بگويم از وام وجوه اداره شده حمایت می کنیم تا این آزمایشگاه تحقیقات انفورماتیک به اهدافش برسد.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۰۷:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
حضورعامه مردم راه‌گشاست...
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
بعد 30 سال انقلاب هنوز نظام جامع اموزش و پرورش نداریم با تغییر وزیر و ریس جمهور سیستم اموزش کشور تغییر میکنه بچه ها در طول رشد تحصیلی با انواع نظام اموزش جدید قدیم خیلی جدید سالی واحد واحد سالی و ... اموزش میبینن حتی اگه تقلید میکردیم جلوتر بودیم خبرنگاران عزیز لطفا یه گیر درست حسابی بدین اموزش کشور تو خطر بچه ها تربیت درست نمیشن سطح سواد کشور داره پایین میاد
آخرین اخبار