رئیس حوزه هنری یزد گفت: نمایش های هولوگرام تنهایی و کمد دیواری به عنوان نمایندگان استان یزد در جشنواره منطقه 2 بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در بیرجند حضور دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد صادق کوچک زاده با بیان اینکه این جشنواره در سال های 92 و 93 به میزبانی استان یزد برگزار شده است، افزود: حوزه هنری استان یزد امسال با دو اثر نمایشی به نام های هولوگرام تنهایی به نویسندگی وحید آبرود و به کارگردانی پاشا بدرود و کمد دیواری نوشته کیوان میرمحمدی و کارگردانی حسام افروز در این رویداد هنری حضور دارد. 

وی ادامه داد: نمایش هولوگرام تنهایی یکشنبه هشتم شهریور ساعت 20 در محوطه آمفی تئاتر علامه فرزان شهر بیرجند اجرا می شود.
رئیس حوزه هنری یزد با بیان اینکه نمایش کمد دیواری به عنوان اثر برگزیده جشنواره استانی تئاتر سوره ماه به این مرحله راه یافته، افزود: این نمایش ساعت 10 صبح روز دوشنبه نهم شهریور ماه در سالن علامه فرزان به روی صحنه خواهد رفت. 

کوچک زاده اظهار داشت: دکتر مهرداد رایانی مخصوص، رحمان سیفی‌آزاد و نادر برهانی مرند به عنوان اعضای هیأت داوران، نمایش های این جشنواره را ارزیابی و آثار منتخب را به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه که از 11 تا 17 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می کنند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: تئاتر ، سوره ، ماه ، حوزه هنری ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.