ساری؛

تعیین تكلیف قرارداد 16 واحد راكد و غیرفعال در شهركها و نواحی صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از تعیین تكلیف قرارداد 16 واحد راكد و غیرفعال در شهركها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، موسوی دررگزاری دومین جلسه داوری و حل اختلاف سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران گفت : براساس دستورالعمل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران و در راستای فعال  نمودن واحدهای تولیدی و صنعتی راكد كه نسبت به تعهدات خود در جهت ساخت و ساز و راه اندازی خط تولید اقدام نكرده اند ، جلسه داوری برگزار می شود.

وی افزود : براساس مفاد دفترچه قرارداد ، واحد تولیدی موظف به اجرای تعهدات است و چنانچه پس از اخطار ، نسبت به ساخت و ساز اقدام نكرد ، قرارداد فسخ و زمین به سرمایه گذار جدید تحویل واگذار خواهد شد .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: در این جلسه داوری 16 پرونده مورد بررسی قرار گرفت كه 4 قرارداد با مجموع مساحت 81940 مترمربع زمین صنعتی فسخ ، 10 قرارداد با مجموع زمین صنعتی به وسعت 47551 مترمربع اعطای مهلت مجدد ، یك قرارداد به مساحت 4000 مترمربع رأی خاص و یك مورد نیز به انصراف از طرح منجر شده است .

موسوی گفت : با توجه به كمبود زمین صنعتی در مازندران ، فسخ قرارداد زمین واحدهای راكد و غیرفعال در استان ، در دستور كار قرار دارد .

دومین نشست داوری امسال ، با حضور شعبانی داور و حكم مرضی الطرفین و نماینده سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران ، موسوی مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران و ناصحی مدیر حقوقی شركت ، برگزار شد .

انتهای پیام/ح
برچسب ها: قرارداد ، تعیین ، نواحی ، صنعتی ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.