ساری؛

فرهنگ شهیدان ما فرهنگ عاشوراست

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت : فرهنگ شهیدان ما فرهنگ عاشوراست و فرهنگ عاشورا هم در یک کلمه خلاصه می شود و آن هیهات من الذله است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛  آیت الله سید احمد خاتمی در نهمین یادواره سرداران و 800 شهید والا مقام شهرستان بهشهر و همچنین اولین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر افزود : استان مازندران در نگاه ما افتخاری دارد که منحصر به فرد است و آن افتخار این است که در ایران اولین دولت علوی شیعی در مازندران شکل گرفت و در شرایطی که چه بسا در جاهای دیگر با اهل بیت اشنا نبودند .

وی تصریح کرد: شهرستان بهشهر مفاخری ستودنی دارد و جهان تشیع یاد و نام آیت الله کوهستانی را فراموش نمی کنند ، بهشهر نیز یاد و خاطره شیرین آیت الله ایازی را فراموش نخواهد کرد .

امام جمعه موقت تهران در حاشیه این مراسم گفت : دشمن ماموریت دارد که سفره دین را در این کشور جمع کند ، بخصوص سفره دین جوانان عزیز ما را .

آیت الله سید احمد خاتمی افزود : ده ها شبکه های ماهواره ای دین شما را هدف قرار داده اند ، آنها می خواهند سبک دینی خانواده ها را تغییر دهند زیرا شبکه های ماهواره ای ماموریت دارند که مردم را از راه شهدای خودشان جدا کنند .

وی تصریح کرد : این آنتن های ماهواره ای ، آنتن
های جهنمی است که ماموریت دین زدایی ، اخلاق زدایی و ولایت زدایی دارد .

آیت الله سید احمد خاتمی در بیان جلوه های عالم عامل آیت الله جباری به مردمی بودن و ساده زیستی و ولایتمداری اش اشاره کرد و گفت: ولایت مداریش شعار نبود و از عمق جان ولایت مدار بود .

حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان بهشهر نیز در این آیین گفت : یادواره شهدا فلسفه اش این است که قیام و جهاد شهدا برای این بود که خط ولایت تقویت شود و حقیقت انقلاب اسلامی نیز اصل ولایت فقیه است .

وی افزود : تسلیم امر حق و اطاعت کردن از دستورات الهی و همچنین شیفته و دلداده ی امام و مقام معظم رهبری بودن از خصوصیات شهدا و آیت الله فقید جباری بود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: فرهنگ ، شهادت ، عاشورا ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.