رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد گفت: یک خرگوش وحشی در جاده آزاد راه پل زال دچار مصدومیت شده‌بود و به دلیل جراحت زیاد جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد گفت: در تماس یک همیار طبیعت با سامانه 1540 یگان حفاظت اداره شهرستان خرم آباد مبنی بر زخمی شدن یک خرگوش وحشی در جاده آزاد راه پل زال ،بلافاصله محیط بانان این اداره ، خرگوش مصدوم را از شهروند خرم آبادی تحویل و جهت تیمار به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد انتقال دادند.

فرمانپور با بیان این مطلب که این اداره بلافاصله از دکتر دامپزشک تقاضای کمک جهت تیمار حیوان مصدوم نمود افزود :متأسفانه بعد از معاینه ،حیوان بدلیل جراحت زیاد که در اثر اصابت 3 گلوله ساچمه در ناحیه گردن ،چشم و ران که منجر به خونریزی شدید از بدنش شده بود موجب تلف شدن خرگوش گردید.

وی گفت :خوشبختانه فرهنگ ونگرش زیست محیطی در بین عموم مردم نهادینه شده و تنها تعداد انگشت شماری اقدام به شکار غیر مجاز حیوانات می کنند که سازمان محیط زیست نیز با این افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.