نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به طور مشترک تجمعی اعتراضی علیه توافق هسته ای ایران را در مقابل کنگره میزبانی خواهند کرد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه هیل در مطلبی نوشت: دونالد ترامپ و تد کروز سناتور جمهوری خواه از ایالت تگزاز به طور مشترک در نهم سپتامبر (18 شهریور) میزبان تجمعی علیه توافق هسته ای با ایران در مقابل کنگره خواهند بود. 

تی پارتی، مرکز سیاست امنیتی و سازمان صهیونیست آمریکا این تجمع را سازماندهی کرده اند. در بیانیه ای که تی پارتی منتشر کرده است، کروز- سخنران اصلی- از ترامپ برای سخنرانی در این تجمع دعوت کرده است.

همکاری این دو در رویدادی مشترک نشان دهنده تقویت روابط میان کروز و ترامپ است.

ترامپ، یکی از نامزدهای پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016، از حمله و انتقادات شدید علیه کروز خودداری کرد و این سناتور تگزاس (کروز) نیز از پیوستن به حملات علیه ترامپ، که اقدامی متداول در میان بسیاری از جمهوری خواهان در جریان رقابت های انتخاباتی درون حزبی است، خودداری کرد. در عوض کروز گفت، خوشحال است که ترامپ به موضوع مهاجرت تمرکز کرده است.

این دو نامزد جمهوری خواه همانند دیگر نامزدهای هم حزبی شان، به شدت از موضع باراک اوباما رئیس جمهور درباره توافق هسته ای با ایران انتقاد کردند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار