اخیرا شرکت مایکروسافت با رو نمایی از نرم افزار جدیدی برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز، به کاربران امکان داستان سرایی در صفحات منتخب خود می دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگار جوان، شرکت مایکروسافت اخیرا از اپلیکیشنی رو نمایی کرد که به کاربران امکان گرفتن اسکرین شات های متفاوتی در ویندوز می دهد.

داستان سرایی در اسکرین شات

به عکسی که شما از صفحه نمایش خود می گیرید , اسکرین شات یا همان Screen Shot می گویند و اکنون شرکت مایکروسافت با معرفی برنامه Snip گام تازه ای برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز برداشت.

Snip نام یک اپلیکیشن مستقل است که به کاربران امکان اضافه کردن صدا، طرح، نوشته و یا های لایتکردن مطالب (Doodle) را روی اسکرین شات می دهد.

داستان سرایی در اسکرین شات

Snip یک برنامه بسیار سبک و کم حجم است که آیکون آن در بالای صفحه نمایش ظاهر شده و در حین کار با برنامه های دیگر، به راحتی قابل دسترس است.

کاربران پس از گرفتن اسکرین شات می توانند هر نوع توضیح، شکل و نوشته ای که می خواهند با ابزار قلم به اسکرین شات اضافه کنند.از دیگر کاربردهای این نرم افزار، وجود یک عنصر ضبط صدا در درون این اپلیکیشن است که به کاربران امکان اضافه کردن صدا به اسکرین شات ها را می دهد. صداهای ضبط شده پس از تبدیل شدن به فایل های ویدئویی به راحتی از طریق ایمیل، لینک یا فرمت درج شده مایکروسافت  قابل ارسال هستند.

داستان سرایی در اسکرین شات

اگرچه نسخه بتای این نرم افزار وارد بازار شده است ولی طراحی آن بسیار ظریف و بی عیب است.

منبع:Mashable

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.