پس از برنامه ریزی های چند ماهه، جمعی از ستارگان سالهای نه چندان دور رئال ماردید برای انجام دیدار خیرخواهانه وارد کشورمان شدند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برنامه ریزی های چند ماهه روبرتو کارلوس و سالگادو از ستارگان سالهای نه چندان دور رئال ماردید برای انجام دیدار خیرخواهانه به دعوت مسئولین ورزش جواب مثبت دادند و وارد کشورمان شدند.

گزیده ای از گفتگوی روبرتو کارلوس و میشل سالگادو را می‌خوانید: 

کارلوس: بازی با ستارگان ایران هیجان انگیز است/ سالگادو: بازی خیریه است، دوست دارم استادیوم پر شود
 

کارلوس: برایم بازی با ستارگان ایران هیجان انگیز است، از هواداران پرشور ایران خیلی شنیده ام 
 
روبرتو کارلوس، بازیکن افسانه‌ای رئال ماردید و ملی پوش سابق تیم ملی برزیل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشحالم که به  تهران آمدم و از این استقبال بی نظیر، بسیار راضی هستم، ایران را دوست دارم و در برنامه های زندگی ام برای حضور در ایران برنامه داشتم. 
 
وی در ادامه گفت: من همه لیگ ها و فوتبال کشورهای دیگر را دنبال می کنم، برای من بازی در مقابل ستارگان ایران تنوعی جالب و اتفاقی هیجان انگیز است، دوست دارم هواداران پرشور ایران در استادیوم حاضر شوند و بازی را از نزدیک تماشا کنند. 


کارلوس: بازی با ستارگان ایران هیجان انگیز است/ سالگادو: بازی خیریه است، دوست دارم استادیوم پر شود
 

سالگادو: فوتبال ایران را با نام علی دایی می شناسند
 
میشل سالگادو، ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران فوتبال قدرتمندی دارد، این دومین باری است که به ایران می آیم، من  برای بازی های خیریه احترام  زیادی قائلم و این اصلی ترین دلیل آمدنم به ایران بود، دوم اینکه مردم ایران بازی این ستارگان را  از نزدیک ببینند. 
 
سالگادو در خصوص بازی فردا هم گفت: من می‌دانم که علی دایی رکورددار گلزنی در جهان است و برترین بازیکن تاریخ ایران محسوب می شود،  در دنیای فوتبال، کشور ایران را با نام دایی می شناسند، بازیکنان ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند بازی  خیریه است و خواسته ما این است که استادیوم‌ پر شود. 

 
یاریار: برنامه امروز ماحصل 9 ماه زحمت است، حرکت مردمی باشد بهتر است 
 
حسین یاریار پیشکسوت فوتبال و مدیرعامل باشگاه هنرمندان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  جوان، گفت: امیدوارم با این بازی شادی و سلامت بوجود بیاید با انجام  این بازی و همه چیز بوی خوش تر بگیرد. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: اگر راستش رو بگم ما از (9) ماه پیش طرح کلی این برنامه را دادیم و سازمان لیگ و حبیب کاشانی و شورای شهر به ما کمک کردند و یکسری هم در این مسیر سنگ اندازی کردند خدا خواست که این ستارگان به ایران بیایند. 
 
یاریار در خصوص حضور بازیکنان گفت: روبرتو کارلوس، میشل سالگادو، خواکین رئیس پیشکسوتان رئال مادرید و یک تدارکات در این کار خیر شرکت می کنند. 
 
وی در خصوص عدم حضور مسئولین گفت: من دوست دارم حرکت مردمی باشد و خیلی حضور مسئولین در این جریان حساس نبود قرار است آقای کفاشیان امشب در هتل به جمع ما بیایند. 



برای دیدن عکس های بیشتر از ورود کارلوس و سالگادو اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار