سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي استانداري مازندران مهمترین وظایف ستاد تسهیل تجارت فرامرزی را آسیب شناسی و بررسی فرآیند های تجارت دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رازجويان در اين جلسه كه در خصوص پيگيري مسائل و مشكلات ارائه خدمات در بندر گمرك فريدونكنار انجام شد گفت: از آنجايي كه تسهيل و حداكثر نمودن فعاليت ورود و خروج كالا از گمركات با رويكرد رونق و حمايت ويژه از صادرات با كمك دستگاههاي مرتبط در راستاي اجراي سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي ابلاغي مقام معظم رهبري مي باشد ؛ لازم است تا دستگاههاي اجرايي ذيربط از تمام تلاش خويش براي تحقق اين امر بهره گيري نمايند.

رازجويان مهمترین وظایف ستاد تسهیل تجارت فرامرزی را آسیب شناسی و بررسی فرآیند های تجارت فرامرزی آسان و ارائه پیشنهاد های لازم به مبادی ذیربط برای ساماندهی و تسهیل فرآیندها دانست و افزود: تدوين ساز و كارهاي لازم در راستاي رفع موانع فرا روي صادرات و ايجاد پنجره واحد تجارت فرامرزي در گمركات استان نيز مي تواند راهگشاي رفع بسياري از مشكلات در اين بخش باشد.

شايان ذكر است؛ در پايان مقرر گرديد تا تمامي دستگاههاي اجرايي ذيربط در راستاي نيل به تسهيل امور در تجارت فرامرزي اقدامات مقتضي را به انجام برسانند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ایجاد ، واحد ، تجارت ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.