آیین تودیع و معارفه ریاست اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد با حضور حسین کشایی مدیرعامل شرکت، معاون مالی، تدارکاتی و نیروی انسانی و جمعی از کارکنان اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد برگزار شد.

کشانی به عنوان رئیس جدید اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این آیین بهزاد کشانی به عنوان رئیس جدید اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد معرفی و از زحمات ناصر مشایخی قدردانی به عمل آمد.

حسین کشایی مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان با اشاره به اینکه مبحث کیفیت تنها به اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد مربوط نبوده و با کل سازمان در ارتباط است، انتخاب رئیس برای این اداره را مهم قلمداد نمود.

وی با بیان اینکه اگر التزام رهبری وجود نداشته باشد، هیچ مدلی به کار نمی‌آید، ابراز امیدواری نمود: با همکاری و همراهی کارکنان این اداره و تلاش و جدیت رئیس جدید آن کیفیت در سازمان بروز و ظهور بیشتری یابد و شاهد تعالی سازمان بیش از پیش باشیم.

مدیرعامل مخابرات اصفهان بر نقش مؤثر نیروهای کارآزموده و زبده در هر بخش تأکید نمود و افزود: اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد باید همچون گذشته عملکرد مطلوبی از خود در شرکت به نمایش بگذارد و رشد و تعالی سازمان را رقم زند.

وی ادامه داد: مدل‌های تعالی نیاز به جاری‌سازی سیستم‌های مختلف در سازمان نظیر مدیریت دانش و تکنولوژی دارد که معرفی و هماهنگ کردن آنها در سازمان از وظایف اداره کیفیت می باشد.

کشایی تصریح کرد: این مدل ها با هماهنگی و همکاری همه حوزه‌های سازمان پیاده‌سازی و کسب موفقیت پایدار در این زمینه را میسر می‌سازد.

در ادامه ناصر مشایخی رئیس سابق اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد و معاون جدید بازاریابی و فروش شرکت، از زحمات کارکنان این اداره در دوران ریاست خود تقدیر و تشکر نمود و افزود: در این حوزه نیروهای کاردان و متخصص بمنظور ارتقا شرکت در کنار یکدیگر فعالیت می‌نمایند.

وی استفاده از توان بخش‌های مختلف جهت جاری‌سازی و پیاده سازی سیستم ها را لازمه ادامه فعالیت مؤثر و موفق این حوزه دانست.

بهزاد کشانی رئیس جدید اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد نیز توسعه و ادامه فعالیت‌ها را در سایه همدلی و ارتباط دوستانه کارشناسان، مدیران و متخصصان امر و همچنین حوزه های مختلف میسر دانست.  

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.