در اینترنت می توانید روش هایی جدید برای مقایسه کشور خود با دیگر کشورهای جهان پیدا کنید یا داشته های کشور خود را با دیگران مقایسه کنید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینترنت این امکان را فراهم کرده است تا هر چیزی درباره جهان را فرا بگیریم، با مردم نقاط مختلف در ارتباط باشیم و یا اطلاعات جدید درباره مکانی که در آن زندگی می کنیم را کسب کنیم. در اینترنت می توانید روش هایی جدید برای مقایسه کشور خود با دیگر کشورهای جهان پیدا کنید یا داشته های کشور خود را با دیگران مقایسه کنید. به طور کلی، مردم در حال حاضر از چگونگی کارکرد جهانی که در آن زندگی می کنند، آگاه‌تر هستند. در ادامه پنج وب سایت را معرفی می کنیم که می توانند اطلاعات شما را درباره جهان بیش از پیش و به روشی سرگرم کننده افزایش دهند.

True Size Of



این وب سایت امکان مقایسه اندازه کشورها با یکدیگر را فراهم می کند. نقشه های بسیاری در این وب سایت وجود دارند که اجازه می دهند جهان را از نگاهی متفاوت نظاره گر بوده و اندکی بیشتر درباره آن تامل و تفکر کنید. در این وب سایت به راحتی می توانید اندازه کشورهایی مختلف را با قرار دادن طرح گرافیکی از آنها روی یکدیگر و بدون ایجاد مانع یا تداخل مقایسه کنید.

Global Trend Tracker



کشورها تنها توده هایی زمینی در اندازه مختلف نیستند بلکه مجموعه ای از افراد را در بر می گیرند که بسیاری از آنها آنلاین بوده و در حال جستجوی موضوعات مورد علاقه خود هستند. در این وب سایت می توانید جریان های محبوب در جهان را مشاهده کنید و از این که مردم در نقاط مختلف جهان چه چیزهایی را بیشتر جستجو می کنند، آگاه شوید.

Visa Mapper



در این وب سایت می توانید از وضعیت ویزا پیش از سفر به کشورهای مختلف آگاه شوید. در ابتدا باید این مساله که شهروند کدام کشور هستید را مشخص کرده و سپس نقشه موجود در سایت شرایط ویزا برای سفر به کشور یا کشورهای مد نظر شما را نشان می دهد.

Radio ISS



در این وب سایت ترکیب استریم زنده ویدئویی از ایستگاه فضایی بین المللی و یک نقشه همزمان از موقعیت مکانی آن را شاهد هستیم که با صدایی از نزدیک‌ترین ایستگاه رادیویی زمینی همراهی می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
123
۲۲:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
دومین سایتی که معرفی کردین که توش اسم ایران نیست...!!!!!