سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: با توجه به این که تیم‌های تبریزی 43 سال بوده که در زمین ملوان نبرده‌اند بنابراین ما توانستیم با رد این طلسم را بشکنیم.

آذرنیا: توانستیم طلسم چهل و سه ساله را بشکنیمحسن آذرنیا، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی با ملوان بندر انزلی اظهار کرد: بازی گسترش فولاد با ملوان بازی خوبی بود و فکر کنم که بازیکنان در بازی دیروز کار فوق العاده‌ای را صورت دادند.
 
وی در ادامه افزود: بدون شک با احترامی که برای ملوان قائل هستم، اما بازیکنان ما خوب ظاهر شده و توانستند با تعصب و درایت کادر فنی این بازی را با برد پشت سر بگذارند.
 
آذرنیا ادامه داد: هوای بارانی انزلی و زمین چمن خیس مانع از کسب برد بازیکنان ما نشد و ما توانسته‌ایم این  بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
 
سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز بیان کرد: بازیکنان گسترش با فداکاری و دوندگی زیاد باعث شدند یک روز خوب فوتبالی را برای گسترش رقم بزنند.
 
وی اضافه کرد: شما می‌دانید 43 سال بوده که تیم‌های تبریزی در زمین ملوان نتوانسته‌ بودند برنده شوند ما توانسته‌این این طلسم را بشکنیم.
 
آذرنیا با اشاره به عملکرد داوری در این بازی تصریح کرد: شما در مصاحبه عنایت رییس دپارسمان داوری دید که اعلام کرده بودند که گسترش فولاد از داوری بسیار ضرر کرده است، البته قضاوت این دیدار خوب بود نه به خاطر این که مال بردیم، بلکه حضور فنایی به عنوان ناظر تاثیر فراوانی گذاشت، البته باید بگویم قهرمانی هم عملکرد خوبی داشت.
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد عنوان کرد: دلخوش کردن به این که ما در چهارم جدول هستیم چندان نمی‌تواند جالب باشد  زیرا این جدول در ادامه شاهد تغییرات فراوان می‌شود و عیار ما هنوز مشخص نشده است.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که گسترش فولاد در ادامه بتواند به موفقیت‌های لازم دست یابد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آذرنیا ، فولاد ، طلسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار