سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در واقع نمی‌دانم جریان این شکایت‌ها از چه قرار است و از شکایت خطیبی، کمالوند و وکیل وی اطلاعی ندارم.

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص شکایت خطیبی از کمالوند اظهار کرد : من درواقع نمی‌دانم جریان این شکایتها از چه قرار بوده، یا به چه دلیل از همدیگر شکایت کرده‌اند باید بگویم که من اطلاعی ‌ندارم .

وی در ادامه افزود: امیدوارم اگر شکایتی مطرح شده باشد در نهایت ختم به خیر شده و منجر به روابط حسنه گردد.

اذرنیا در خصوص بیانیه مطرح شده از سوی باشگاه گسترش فولاد عنوان کرد: بیانیه مطرح شده از سوی مدیریت باشگاه بوده و وی در جریان امر قرار دارد.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به بازی با سیاه جامگان گفت: ما بعد از 3 بازی که مهمان بودیم در خانه خود و ورزشگاه اختصاصی به میدان رفتیم و توانستیم نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم .

وی اضافه کرد : برای گام اول خوب بود، اما از این به بعد فراموش کرده و آماده بازی با ملوان می شویم.

آذرنیا در خصوص داوری دیدار گسترش فولاد با سیاه جامگان تصریح کرد: به نظر من گرچه در بازی گذشته و به اذعان کارشناسان داوری اشتباهات داوری به ضرر ما شد، ولی در این بازی گرچه بازهم داوری اشتباه داشت اما می‌توان گفت که داوری نسبت به روزهای قبلی بهتر بود. سرپرست تیم فوتبال گشترش فولاد بیان کرد: از امروز به فکر بازی با ملوان هستیم و باید بازی به بازی بهتر شویم .

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تیم گسترش فولاد به جایگاه واقعی خود در جدول دست یابد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار