سرپرست دانشگاه پیام نور عضو هیات ممیزه مرکزی علوم انسانی و هنر شد

سرپرست دانشگاه پیام نور از سوی وزیر علوم به عضویت هیات ممیزه مرکزی «علوم انسانی و هنر» در آمد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر محمد سرلک دانشگاه پیام نور را به مدت ۲ سال به عنوان عضوهیات ممیزه مرکزی علوم انسانی و هنر منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: در اجرای تبصره «۲» ماده «۴» مقررات مربوط به طرز تشکیل و اختیارات هیات های ممیزه مرکزی و نظر به مراتب تعهد، دانش، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم برای مدت ۲ سال به عضویت هیات ممیزه مرکزی «علوم انسانی و هنر» منصوب می شوید.

شایسته است با عنایت به مفاد ماده «۷» مقررات فوق الاشاره در جلساتی که تاریخ آن اعلام خواهد شد شرکت کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۶:۲۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
با سلام خدمت شما
من در آزمون فراگیر ارشد پیام نور در رشته روانشناسی اسلامی قبول شدم و در کارشناسی از رشته روانشناسی بالینی فارغ التحصیل شدم
عارضم خدمت شما که دوست داشتم در رشته ای به این نام یعنی روانشناسی اسلامی ادامه تحصیل بدهم منتهی با وجود اینکه این گرایش از روانشناسی ،هم در دانشگاه آزاد و هم در پیام نور ارائه میشه ،نظام روانشناسی برای آن پروانه صادر نمیکنه و هیچ کمیسیونی برای آن در سازمان روانشناسی تعریف نکرده.
از شما درخواست دارم که پیگیری کنید که اگر چنین رشته ای را سازمان روانشناسی برایش پروانه صادر نمیکند ، چرا دانشگاه ها ارائه اش میدهند؟ و تکلیف فارغ التحصیلان این رشته چه میشود؟ یعنی دیگر به عنوان روانشناس به حساب نمی آیند؟
و چرا اصلا سازمان روانشناسی هنوز چنین رشته ای را به رسمیت نمیشناسد و برای آن کمیسیونی در نظام روانشناسی تعریف نمیکند؟
در آخر تکلیف روانشناسی اسلامی چه میشود؟
با تشکر از پیگیری شما
آخرین اخبار