نماینده مردم میانه در مجلس گفت: مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا استکبار جهانی را مجبور به فراموش کردن همه گزینه‌های روی میز و جایگزینی راه حل دیپلماسی برای حل موضوع هسته‌ای کرد.

غلبه گزینه مقاومت بر گزینه‌های روی میزبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی مددی نماینده مردم میانه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز صحن علنی با درود به همه انسان‌های آزاده از عراق و سوریه و فلسطین اشغالی تا یمن مقاوم که پرچم توحید و عدالتخواهی را در جهان به اهتزار در می‌آورند، اظهار کرد: یمن امروز در سکوت مرگبار جامعه بین‌المللی شاهد بمباران‌ها و نسل‌کشی رژیم آل سعود است.

وی تأکید کرد: در مقطعی که دشمنان دین اسلام با استفاده از همه روش‌ها و آلت دست قرار دادن گروهک‌های وهابی و تفکیری نظیر داعش سعی در به انزوا کشیدن مکتب انسان ساز اسلام را دارند مردم عراق، سوریه، فلسطین اشغالی و یمن به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی ثابت کردند که می‌توان با تبعیت از دستورات دینی قله‌های رفیع علم، سیاست و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرد و روز به روز به افتخارات اسلام ناب محمدی افزود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نتیجه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 را شاهد بودیم و حال با رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای روحیه امید در بین مردم بیش از پیش تقویت شده و شاهد عظمت سپاهیان اسلام در جهان هستیم.

وی با تشکر از زحمات فرزندان غیور دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی بیان کرد: دولتمردان دیپلماسی ما در مذاکرات هسته‌ای با تمام ظرفیت و قدرتمندانه از نظام و انقلاب اسلامی از کشور و ملت دفاع کردند و گزینه‌های آمریکا و متحدانش که برای تضعیف اراده سیاسی جمهوری اسلامی ایران بود را ناکارآمد ساختند.

مددی با اشاره به اینکه مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا استکبار جهانی را مجبور به فراموش کردن همه گزینه‌های روی میز و جایگزینی راه حل دیپلماسی برای حل موضوع هسته‌ای کرد، افزود: تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های سیاسی این عزیزان و ایستادگی روی خطوط قرمز تعیین شده نظام که حاصل شکوه مقاومت مردم عزیز و آزاده ما است شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه مطمئن هستیم خط قرمز ما برای پذیرفتن حق چرخه غنی سازی هسته‌ای و لغو همه تحریم‌ها نقطه تأکید و توجه مطالبات به حق این عزیزان است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران براساس شعار نورانی رهبر معظم انقلاب، "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" در یک صف واحد پشتیبان جبهه دیپلماسی هسته‌ای خود بوده و اجازه نخواهند داد اقدامات گمراه کننده دشمن به ویژه آمریکا در مذاکرات اخیر اعتماد بین دولت و ملت را خدشه دار کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار