ورود عرصه سلامت اجتماعی و سالمندی در برنامه ششم توسعه کشور از تأکیدات رئیس سازمان بهزیستی و توانبخشی کشور است.

انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: طرح تحول سلامت با گسترش بیمه سلامت، خوب پیگیری شد اما متأسفانه در برنامه‌های مختلف نسبت به سلامت اجتماعی غفلت کردیم و نتوانستیم آنگونه که شایسته و بایسته است، هماهنگی و تبادل نظر داشته باشیم که خوشبختانه سازمان بهزیستی کشور و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به این مهم اندیشیده است.

وی در ادامه گفت: از انتقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خبرداد و گفت:سازمان بهزیستی از ظرفیت‌های خوب علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی در جهت توسعه کیفی خدمات استفاده می‌کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر هم افزایی از طریق همکاری‌های بین بخشی گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور و هم‌اندیشی با نهادهای آموزشی و دانشگاه‌ها سبب ارائه خدمات یکپارچه در جامعه هدف می‌شود. 

محسن بندپی در پایان گفت:ژنتیک،اختلالات تعاملی کودکان، عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، سلامت و رفاه اجتماعی، سالمندان، سلامت در حوادث و بلایا، سوء مصرف مواد از مصادیق همکاری دو نهاد دانشگاه و سازمان بهزیستی است. 

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.