استاندار فارس با اشاره به اينكه برقراري امنيت در شرايط اقتصادي كنوني كار دشواري است، افزود: بخش قابل توجهي از آرامش و آسايش مردم مرهون نيروي انتظامي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" فرمانده انتظامي استان فارس و تعدادي از معاونين و رؤساي پليس تخصصي به مناسبت آغاز هفته دولت با استاندار ديدار كردند.

مهندس "محمد علي افشاني" در اين ديدار ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: شهيدان رجايي و باهنر دولتمردان مخلصي بودند كه با همه وجود عاشق خدمت به مردم بودند.

وي ادامه داد: خوشحالم در استاني مسئوليت گرفته ام كه داراي نيروي انتظامي منضبط و با اخلاق است و در سفر اخير رئيس مجلس شوراي اسلامي به استان اين موضوع كاملا" محسوس بود.

استاندار فارس با اشاره به اينكه همه ما خدمتگزاران مردم هستيم، افزود: بايد در امر خدمتگزاري رضايت مردم را ارتقاء دهيم و در نهايت آنچه باقي مي ماند قضاوت مردم از نوع خدمتگزاري ما مي باشد.

"افشاني" تصريح كرد: در شرايط اقتصادي كنوني برقراري امنيت و كاهش جرائم كار دشواري است كه با تلاش مأموران نيروي انتظامي استان اين موضوع اتفاق افتاده است.

وي با مهم برشمردن افزايش اعتماد مردم افزود: هر چه ارتباط مسئولان و از جمله نيروي انتظامي با مردم بهتر و بيشتر باشد، به همان اندازه موجب كاهش جرائم و افزايش امنيت مي شود.

استاندار فارس با اشاره به فرماندهي عقلاني سردار گودرزي در استان، افزود: بايد امنيت را عمومي كنيم و مشاركت مردم و ساير نهادهاي اجتماعي را در اين راستا افزايش دهيم.

افشاني با بيان اينكه نيروي انتظامي در بين مردم روز به روز مقبوليت بيشتري پيدا مي كند، افزود: رضايت مردم، رضايت خداوند را به دنبال خواهد داشت و اين موضوع بايد يك معيار براي همه مسئولان باشد.

وي ضمن اعلام رضايت از سردار گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس و مجموعه انتظامي استان در تأمين نظم و امنيت، لوح تقديري به سردار " گودرزي" اهداء كرد.

فرمانده انتظامي استان فارس نيز در ابتداي اين مراسم ضمن تبريك آغاز هفته دولت و سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر، گزارشي از اقدامات انجام شده فرماندهي انتظامي استان ارائه داد.

سردار "گودرزي" گفت: با توجه به مأموريت هاي متعدد نيروي انتظامي، شاخص هاي جرائم در استان كاهش يافته است.

وي افزود: در اين راستا سرقت هاي مسلحانه 26 درصد، سرقت هاي به عنف 6 درصد، سرقت مغازه 35 درصد و سرقت منزل 31 درصد و 13 درصد متوفيان ناشي از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: تا كنون در 102 كلانتري و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان طرح مكنا (مديريت كيفيت در نيروي انتظامي) در راستاي رعايت حقوق شهروندي اجرايي شده است.

سردار گودرزي ادامه داد: در حال حاضر وضعيت امنيتي استان بسيار مطلوب است و مأموران انتظامي استان در اين راستا همه تلاش خود را انجام مي دهند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کاهش ، جرائم ، استان ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.