توزیع بیش از 150 هزار کیسه زباله خودرو در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این طرح که از 2شهریوررماه آغاز شده و تا 4مردادماه ادامه دارد، روزانه بیش از پنجاه هزار کیسه زباله خودرو در 25 نقطه شهر شیراز توزیع می شود.

معاون فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز گفت: در راستای آموزش فرهنگ شهروندی و زمینه سازی برای تمیزی و زیبایی هرچه بیشتر شهر شیراز طرح توزیع کیسه زباله خودرو اجرا شده است.

فرخ زاده افزود: ریختن زباله در خیابان توسط سرنشینان خودرو در شهر علت بروز بسیاری مشکلات همچون وقوع تنش میان شهروندان، بروز تصادف و همچنین نامناسب شدن چهره شهر می شود که این مشکلات در شهری همچون شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) نباید وجود داشته باشد.

فرخ زاده مشارکت شهروندان در زیباسازی و پاکیزگی شهر را عامل اصلی و تعیین کننده در رسیدن شیراز به جایگاه واقعی خود دانست.

به نقل از واحد ارتباطات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز مردم و رانندگان خودورهای شهری با ابراز رضایت از این طرح اجرای این برنامه را مقدمه ای برای توجه بیشتر به پاکیزگی محیط شهری عنوان کردند و از اجرای این طرح توسط شهرداری قدردانی کردند.

این طرح با همکاری شهرداری مناطق دهگانه شیراز، سازمان مدیریت پسماند و بازیافت شهرداری شیراز و معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز آغاز شده است.

انتهای پیام/ی



برچسب ها: توزیع ، کیسه ، زباله ، خودرو ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس امنیت
۱۳:۵۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
فکر کردم کیسه زباله بزرگ درست کردن برا خودروهای ایرانی!!!