روند واگذاری متوقف شد؛

سرخابی‌ها دولتی می‌مانند

انتقال سرخابی ها به بخش خصوصی آنطور که سبحانی گفته و از دولت خبر می رسد منتفی شده و این دوتیم همچنان زیر سایه دولت به کار خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کش و قوس های فراوان برای واگذاری دو باشگاه فوتبال تهرانی که حاشیه های زیادی را نیز به همراه داشت،‌ طبق گفته مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی بی نتیجه باقی ماند.

بر این اساس؛ انتقال سرخابی ها به بخش خصوصی آنطور که سبحانی گفته و از دولت خبر می رسد منتفی شده و این دوتیم همچنان زیر سایه دولت به کار خود ادامه خواهند داد.

به گونه ای که در صورت تصویب "فرهنگی بودن" دو باشگاه استقلال و پرسپولیس،‌ روند واگذاری متوقف و این دو تیم به زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان منتقل خواهند شد.

گفتنی است؛‌ برای واگذاری سرخابی ها چهار مزایده برگزار شد که در آخرین بار به دلیل عدم احراز اهلیت خریداران جلسه بی نتیجه باقی ماند.

پس از جلسه چهارم پوری حسینی متولی سازمان خصوصی سازی اعلام کرد با تنفسی دو ماهه و پس از شروع لیگ برتر روند واگذاری مجدد در درستورکار قرار می گیرد اما همانگونه که گفته شد خصوصی شدن دو تیم تهرانی منتفی شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار