فرماندار اردبیل گفت: تا پایان سال 95 تمام روستاهای شهرستان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 91 روستای شهرستان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها 9 روستای اردبیل فاقد گاز طبیعی بوده که با برنامه‌ریزی اساسی عملیات گازرسانی به این روستاها انجام می‌شود و تا پایان سال 95 تمام روستاهای شهرستان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۲۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در استان اردبیل با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

زنجانی مهم‌ترین پروژه‌ استان اردبیل در هفته دولت گازرسانی به روستاها، احداث 7 مدرسه، 8پروژه راه سازی، بهسازی معابر 13 روستا، 4 پروژه صنعت و معدن، 8 پروژه جهاد کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی است که با همت دولت یازدهم در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

زنجانی بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام دیگری نیز وجود دارد که به ترتیب در هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و 22 بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد و انتظار می‌رود با افتتاح این پروژه‌ها شاهد تحول عظیمی در شهرستان اردبیل باشیم.

فرماندار اردبیل همچنین از اقدامات اساسی برای حل مشکل آب شرب اردبیل خبر داد و افزود: برج‌های آبگیر با تکنولوژی‌های نوین در سدهای شهرستان اردبیل ایجاد شده که این امر نقش بسزایی در مصرف بهینه آب در شهرستان اردبیل داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.