رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با اشاره به برگزاری استارتاپ ویکند خراسان شمالی گفت: این رویداد به مدت سه روز از 15 مهر ماه در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

علی‌اصغر پیله‌ور، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: استارتاپ ویکند در منطقه خراسان شمالی به عنوان یک نشست مشترک سه روزه در قالب 54 ساعت در دانشگاه آزاد اسلامی آن شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: استارتاپ ویکند رویدادی است که افراد و جوانان صاحب ایده و کارآفرین را در یک محیط فعال گرد‌هم آورده تا این افراد در سه روز متوالی ایده‌های خود را برای عملی ساختن و همچنین وارد شدن به بازار کسب و کار آماده کنند.

پیله‌ور خاطرنشان کرد: در این نشست مشترک که در منطقه خراسان شمالی برگزار می‌شود، کارآفرینان، دانشگاهیان، نخبگان، صاحبان ایده و همچنین افراد سرمایه‌گذار حضور دارند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با اشاره به مشارکت کانون کارآفرینان خراسان شمالی تصریح کرد: این کانون با مشارکت کانون کارآفرینان خراسان شمالی در 15 مهر ماه برگزار می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: در این نشست جوانان و صاحبان ایده در قالب تیم‌هایی به صورت فشرده از آموزش‌های لازم و مدل‌های مختلف کسب و کار برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار