یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: چه توافق بشود و چه نشود حتی یک درصد هم امکان تداوم تحریم وجود ندارد.

حتی یک درصد هم امکان تداوم تحریم وجود ندارد!محمدعلی مددی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه اظهارات اخیر رئیس بانک مرکزی مبنی بر اینکه "۲ بانک ایرانی به‌زودی در انگلیس فعال می‌شوند"، اظهار کرد: با توجه به توافق هسته‌ای که در اثر تلاش‌های دولت تدبیر و امید و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب صورت گرفت، ایران ثابت کرد با هیچ کشوری در دنیا مشکل ندارد.

وی با بیان اینکه هر اقدام پارلمانی،‌ سیاسی و اقتصادی می‌تواند در اقتصاد کشور ما مؤثر باشد، افزود:‌ خبر رئیس بانک مرکزی دور از انتظار نبوده و روابط سیاسی و اجتماعی ما با همه کشورهای اروپایی بهبود می‌یابد.

نماینده مردم میانه با اشاره به اینکه این بانک‌ها برای خدمت رسانی به ایرانیان مقیم انگلیس و تاجرانی که خواهان روابط اقتصادی با ایران هستند، فعال می‌شوند، تصریح کرد:‌ اکنون غرب به این نتیجه رسیده است که تنها راه مواجهه با ایران دیپلماسی است و به همین دلیل اگر توافق هم به نتیجه نرسد، تحریم‌ها از سوی غرب لغو خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که "آیا امکان بازگشت تحریم ها وجود ندارد؟"، معتقد است: چه توافق بشود و چه نشود حتی یک درصد هم امکان تدوام تحریم وجود ندارد و به یقین تحریم‌ها برداشته خواهد شد و تدبیر دولت به یقین به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار